Thanks for reading my blogger and I'm really appreciate that :))

Monday 13 February 2012

valentine's day ;)

hai hai hai assalamualaikum , hari ini anda bersama saya BUDAK KECIK YANG COMEL ^^v ohh saya perasan? haha lantak saya lahh , saya tkkesah ape-2 pun ;p hehehe harini saya nak cerita pasal VALENTINE'S DAY <3 semalam kita tngok cerita psal valentine's day , ohmyy serius sweet . first cerita dia mcam ni , lelaki dgan perempuan tu tk kenal antara satu sama lain pun then diaorg accident . lelaki dgan perempuan tu koma , dlam koma tu diaorg berjumpa , diaorg berkenalan , diaorg mengenali hati budi masing masing . lepas dari koma tu , lelaki tu cari perempuan tu and perempuan tu cari laki tu . then , dekat taman permainan diaorg berjumpa , masing masing tak percaya yg diaorg boleh jumpa haha aku paling suka time diaorg kiss mouth to mouth ohmyy dekat taman permainan pulakk haha smua org tngok tapi diaorg aggap mcam tkde org je dekat sekeliling , lepas kiss lelaki tu bagi bunga dekat perempuan tu and ending diaorg happy untuk selamanya ^^v haha budak kecik pun suka tngok cerita cinta :3 haha tapi serius aku suka tngok cerita pasal couple , omeyy je diaorg ;) andaikan aku dapat bf sesweet mcam tu , kan bestt >.< cehh gedik ohh hahaha happy valentine's day for non muslim :*

No comments:

Post a Comment