Thanks for reading my blogger and I'm really appreciate that :))

Sunday 12 February 2012

bestriend >3

hai korang ^^v kali ni saya nak cerita pasal kawan . kawan baik ;) korang ada kawan baik tak? mestilah ada kan? hahahaha :3 tahun lepas aku dengan kawan-kawan aku rapat sangat tapi tkdelah sampai sangatt just rapat jelah =.= dekat sekolah macam-macam kitaorg buat , melepak samasama , ponteng samasama , belajar samasama haha belajar tu aku taktahu lah penah samasama ke tak ;p kene marah dengan cikgu samasama , senang cerita klau boleh semua bende kitaorg nk buat samasama kecuali mandi , kencing , berak :3 kitaorg tkde ahh bodoh sangat nk buat bende tu samasama . but now , sorg dah pindah , sorg dah jadi budak hot so mybe dia rasa dia tk level dgan kitaorg , and yang lain pun mcam tkrapat je . sedih je bile aku ingat semua bende tu balik :') btw , imissyousomuchgirls :*

No comments:

Post a Comment