Thanks for reading my blogger and I'm really appreciate that :))

Friday 24 February 2012

don't make me fall in love again :')

Hai , heyy , yoo , assalamualaikum , selamat sejahtera . apa khabar? sihat? harini kita nak cerita pasal ex kita :') awak tahu apa itu ex? ex boyfie , ex husband , ex friend , ex whatever means bekas atau lebih tepat org yg bersama dgan kita dahulu tapi sekarang dah tinggalkan kita :') susahkan nak lupakan bekas boyfie kita? bagi awak semua susah tak? bagi aku susah wehh sbb kita pernah gembira dgan dia , pernah sedih dgan dia . apa yg kita buat dgan boyfie kita mmg susah nak lupakan rite? haha itu jugaklahh yg sedang dirasai oleh aku . melupakan seseorg bukan senang , ia mngambil masa panjang . tapi klau menyukai seseorg sesaat pun boleh :) haha pelikkan? korg nak tahu tak , masa aku cuba lupakan dia , dia datang cari aku and berbaik dgan aku . aku dngar bnyak cerita psal dia dari mmbe aku sbb tu aku nk lupakan dia . mlam tadi dia call pkul 8.35 mlam tadi maybe . hm aku tak angkat sbb fon silent and fon ada dlam bilik . pkul 10 lebihh mcamtu aku send ' hi , please call me back ' haha fon dah miskin so itu jelahh yg mampu ;p then dia call .

him : hello , kenapa suruh call?
me : kau yg call tadi =,= kau tanya aku knape :3
him : ohh , saje je call . kau tkde kredit ke?
 me : ada klau kau topapkan aku .
him : mcamtu pulak ye? hm , kau tidur awal ke mlam ni? 
aku baru nk text dgan kau tapi kau tkde kredit lahh pulak .
me : aku tak dpat nk jangka lahh aku tidur pkul brape :3 
him : ohh hm , tkpelah ehh aku ada costumer lahh . nnti aku call balik kbye .
me : hm , kbyee .

haha , dia ada costumer? ehh keje ke? ;p hahaha lol =,= dia mmg keje pun , keje sambil sekolah .
kesian dia ann? pagi sekolah , mlam keje =.= ayat dia ' abg nak kawin , so nak tolong abg cari duit ' =,= abg yg nak kawin ke kau yg nak kawin? abg nak kawin kau pulak yg susah payah :3 err , then pkul 2 pagi mcam tu dia call tapi aku tak angkat sbb aku tngah dibuai mimpi masa tu haha kesian kau takdpat dngar suara aku yg comel ni =..=  k udahh udahh cerita psal dia dah tamat . and this picture ada tulis BUDAK KECIK COMEL en? haha , omeyy ke :3 nama tu mmbe itee yg buat nama dia MALYANA . btw thanks yana sbb buatkan nama tu . sayangg kauu :*




No comments:

Post a Comment