Thanks for reading my blogger and I'm really appreciate that :))

Saturday 11 February 2012

let me go :')

hai korang :') nak tanye sikit . salah ke klau kita rindu ex kita? tak salah kan? yes i know yg dia dh berpunye , tapi salah ke klau rindu sebagai kawan? :') awak , awak , awak nak tahu tak? ramai yg suruh saya lupakan awak sbb awk dah ada yang lain . tapi mcammne saya nk lupakan awk , klau awk asyik ada dekat depan saya je :3 dan awak asyik contact saya jeh . awak pun tak suruh saya lupakan awak , jadi kenapa diaorg suruh saya lupakan awak? diaorg kata diaorg nk nasihatkan saya je , and diaorg kata biarlah awk bahagia dengan gf awk sekarang ;) saya ingat lagi , dulu awk pernah break dengan gf lama awk sbb saya , omeyy je dulu kan? masa kita couple kita selalu gaduh , saya selalu menangis bila ingat semua tu duluu . mase couple gaduh , bila break okayy je kan? haha bak kata awk ' couple lahh bnyak mne pun last-2 nnti kita couple jugak ' . mungkin awk lupa dgan kata-2 awk , dan kenangan kita . tapi saya takkan lupakan semua tu mcamtu je , sbb sampai sekarang saya masik sayangkan awk . tapi saya kene terima hakikat yang awk bukan untuk saya :') saya kene teruskan hidup saya tanpa awak sayang :* pleasee let me go , goodbye my sweetheart <3

No comments:

Post a Comment