Thanks for reading my blogger and I'm really appreciate that :))

Sunday 19 February 2012

everything was change :')



imissyoumorefriend :')



haii korang :) best tak gaduh dgan kawan baik? mmg takbest kan? sedihh , menyakitkan hati , salahkan diri sendri , semua ada kann? mcam tu lahh aku rasa sekarang :') kehilangan kawan buat kali ke-2 . sedihh k sedihh :( tapi ape yg aku mampu buat hanyalahh bersabar , maybe dia tak anggap aku sebagai kawan baik tapi aku yang anggap dia sebagai kawan baik . kiteorg gaduh pasal bende kecik je , tapi dia nak perbesarkan . life must go on rite? :) biarlahh dia nak buat ape , aku nk halang pun takboleh . aku akan cuba biasakan diri aku tanpa dia :') aku lebih pentingkan kawan dari bf . its true k ;p haha kekadang je aku jadi selfish nih ^^v hahaha :3 aku tngah happy + sedih nih +.+ happy sebab sotong dh minta maaf sbb salah faham dgan aku , akhirnya berbaik jugak aku dngan dia :') sedihh sebab syahanim still marah and benci aku maybe . biar jelahh dia kan , maybe dia happy dengan hidup dia sekarang . aku takkan pernah benci dia sbb aku sayangg dia :*

No comments:

Post a Comment