Thanks for reading my blogger and I'm really appreciate that :))

Wednesday, 19 December 2012

im stupid? Aready know :D

Ya Allah :( makin hari makin tak kuat nak lalui semua nie . Hidupku penuh dengan bayangan dia . Kenapa susah untuk hilangkan dia dari ingatan? kenapa susah untuk buang rasa syg ni? kenapa ya allah . Aku tahu aku banyak dosa dengan dia . Aku banyak buat dia sakit hati dan sekarang aku janji takkan sakiti hati dia lagi . Aku nak dia bahagia ya allah . Aku cuba kawal diri aku untuk tidak mencari dia , untuk  tidak menegur dia , untuk tidak memandang dia dan untuk tidak mengingat dia . Makin aku cuba untuk buat itu semua makin terseksa rasa jiwa niee :') sangat menyesal dengan apa yg telah ku lakukan dulu . Sekarang baru aku sedar betapa aku sayang dia , betapa aku cinta dia tapi semua tu dah terlambat ya allah kerana diriku sudah tidak lagi berada didalam hatinya . Dia sudah ada pengganti baru didalam hatinya dan aku bersyukur dia bahagia :'D walaupun aku tidak bahagia , sakit hati melihat dia dengan perempuan lain atleast dia bahagia . Aku selalu tertanya-tanya dia tengah buat apa? dah makan belum? dia rindu aku ke tak? dia sihat ke tak? hmm setiap kali ingat waktu bersama dengan dia mesti airmata mengalir sbb dia terlalu baik dengan aku tapi aku? jahat! kejam! langsung tak ambik tahu pasal dia! aku jahat! jahat jahat jahat jahat jahat! eei bodoh! feeza bangang! Ada peluang lepaskan macamtu jee -.- Bingaii sangat dulu feeza nie! See sekarang! kau merana kan feeza?! hah! deserve it! memang patut kau rasa semua nie sbb duluu kau selalu mainkan perasaan dia kan? kau suka tengok dia sakit hati kan?! KAU MEMANG PATUT TERIMA SEMUA NIE FEEZA! balasan untuk kau . Dah ada org yg ikhlas sayangkan kau tapi kau sia-sia kan! Kau menangis airmata darah sekali pun belum tentu dia jadi milik kau balik feeza! Move on ok syg . Please jadi Feeza yg dulu! feeza yang periang , happy , tak mudah termenung , tak selalu menangis and tak selalu sedih . Hm semua tuu duluu sekarang feeza yang baru :p Apa yg terjadi lepasnie aku akan terima je :') Just nak copy ayat youtube dan aku bagi khas untuk kau ex ' Pada hari ini tak ada kata-kata indah yang boleh aku ungkapkan ataupun hal istimewa yang mampu ku katakan . Mungkin ini tak beerti apa-apa bagimu tapi yang pasti . Doaku akan iringi di setiap jejak langkahmu . Aku menyadari kita sudah berpisah beberapa bulan yg lalu , tidak jumpa untuk beberapa bulan . Tapi entah kenapa . Aku takpernah boleh menggantikan kau dengan yang lain . Beberapa waktu yang lalu mmg pernah ku cuba merelakan hatiku pada yang lain . Tapi akhirnya hanya kekal untuk waktu yang singkat hanya kerna aku takboleh membohongi bahwa hatiku masih untukmu . Bukan nak berjiwang tapi itulah kenyataannya . Terima kasih atas warna yang pernah engkau lukis dalam hidupku dan izinkan aku menyimpannya walau mungkin sebenarnya aku tak berhak memilikinya lagi semua ini kerana Kau yang terindah :') ' hehehe sorry terlampau jiwang tapi itulah kenyataannya xD Akan ku simpan kenangan kita buat selamanya Izam . Even aku dah ada pengganti suatu hari nanti tapi percayalaah hati aku hanya untuk kau . Kau lelaki paling sempurna yang pernah ku miliki duluu :') Aku mintak maaf atas semua kesalahan yang pernah aku lakukan dekat kau .

No comments:

Post a Comment