Thanks for reading my blogger and I'm really appreciate that :))

Wednesday 28 November 2012

Buddy'z takkan terpisah selamanyaaa :*

Haaaaaaaaaaaaii assalamualaikum :') hehe happy bila ramai yang bagi semangat dekat aku . Especially for Syahanim , Tijeh dan Anies . Aku sayang korang laah hehe best dapat kawan macam korang even banyak kali gaduh lalala wadelk (Y) kami buddy'z takkan terpisah HAHAHA rindu nak lepak sama-sama aah :( hmm rindu nak gossip dengan anies dalam kelas . Rindu nak hug Tijeh , gila-gila dengan Tijeh and rindu nak kena marah dengan syahanim , tengok muka stress syahanim xD Rindu nak masuuk sekolah . Eeii senang cerita everything kisah lama aku rindu hehe ^^v Bila kita nak ponteng sekolah sesama lagi haaa? Rindu nie hmmm . Tahun depan dah form 4 rasa cam sekejap jee naik form 4 kan :/ then form 5 . Habis sekolah kena kerja pulak . Lahaai malasnyaa :3 hahahaha korang! korang! korang rasa aku boleh move on tak? :( since aku form 1 wehh aku cuba lupakan semua nyaaa hm and now nak masuk form 4 :/ wadlek eeh aku rasa tunggu form 4 habis baru aku boleh lupa dia sebab hehe aku naik form 5 nanti dia dah takde xD sooooooooooooo bebas dari pandangan mata -.- hahaha adeeeh nak nangis cerita pasal dia :') Kenapa lah aku kejam sangat dulu ye? menyesal wooi! hahaha nak nyanyi jap - menyesal aku putuskan kamu ~~~ lalalala tak ingat lirik :/ Dia dah happy , aku still sedih :3 Stupid feeza! hahahaha aku sayang sorang untuk selamanyaaa tapi bak kata syahanim ' Kita baru 15 tahun . Takpayah nak fikir pasal cinta sangat ' syahanim nasihat org pandai tapi diri sendiri brrr -.- Aku sayang korang semua apa adanyaaa weeh :* Aku dengan syahanim palinnnnnnnnnnnnnnng lama kawan . Dengan Tijeh? hmmm bilaa yee :/ hahaha akhir form 2 maybe :p Dengan Anies? Time dia berpisah dgan Mazwin baru kiteorg rapaat hahahaha Kami buddy'z takkan terpisaah xD InsyaAllah selamanyaa :* Kami berempat masing-masing ada kisah sedih hahaha kisah sedih? sedih apa eek? :/ hahaha let it be secret . Pfffffffffttttttttttttt . Happy dapat kawan dengan akak bahang , Akak tajam and akak pendek hahaha xD alololo sweetnyaaa nama panggilan tu >< Kenangan yang paling aku takboleh nak lupa hmm apa ye? *thinking* haaaa! ingat! masa form 1 . Aku dgan syahanim gaduh berebut kerusi dalam kelas hahahaha xP paling kelakar kan mook? and tijeh? Kena tampar dengan Hani dua kali masa form 2 hahahaha dulu kami anti tijeh and noww! Woow! bestfriend fogheberr insyaAllah :* Anies? Rapat dengan dia masa nak buat folio sivik masa form 2 hehehe start dari folio tu . Aku , anies and mazwin jadi rapat dan kemudian anies dgan mazwin gaduh . Dussh! dussh! hahaha hanya aku dgan anies sahaja yang rapat sampai sekarang :D Saya bukan seorang yang memilih kawan xP eyceeh >< ayat bajet tak? HAHAHAHA itulah kisah kami buddy'z . Nak tahu selebihnyaa? Bayar laah . Ingat free ke haaaaaaaaaa? Lol . Byeee nak tidurr zZzZz Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment