Thanks for reading my blogger and I'm really appreciate that :))

Sunday 16 September 2012

17/09/2012

Hai pembaca sekalian ;) Today my Anniversary date with my ex hehe ex ok . Thats mean everything is gone but im still remember our first date couple because imissyou , iloveyou , iheartyou , ifuckyou , ihateyou bullshit ! dafuq aahh ! ergghh ! kau jahat dengan aku tapi aku baik dengan kau :3 sometime aku benci kau but sometime aku sayang kau . Pagi tadi alarm phone bunyi aku fikir salah kunci jam rupa-rupa note alarm yg bertulis ' 1 year with hisham ' hisham just my past tapi aku lupa nk off kan alarm tuu masa dah break dengan dia xD alarm tu penyebab aku ingat dekat dia balik -.- sooooo suck man ! dia budak rempit weng weenng ;p perangai dia sama macam sepupu aku tapi sekarang sepupu aku dah stop rempit dia buat kerja yg more teruk errrgghh ! tak ku sangka dia buat kerja mcamtu -.- Umur sepupu aku dengan Hisham sama jee ;) diaorg berdua dah stop sekolah lol -.- no future . Hehehe aku malas dah nk ingat pasal dia . Let him be my past and please dont come back into my life again . Byee Muhammad Nur Hisham Bin Sabri <3

No comments:

Post a Comment