Thanks for reading my blogger and I'm really appreciate that :))

Wednesday 1 August 2012

Nightmare :O

Haii :) dah lamaa aku tak update blog haha . Takde mood nak update sebab hmm malas nk cerita and now i'm happy back ^^v Why happy? hmm entah lah haha . Okay now nak story about my nightmare :3 HAHA haritu aku mimpi ex akuuuuuuu nak tahu siapa? nak tahu? nak tahu? haha aku mimpi hisham >.< alahaaii rindunya dekat dia hmm dalam mimpi aku kann aku jumpa dia dekat Shopping complex and aku hug dia <3 tapi time tu aku dah ada bf and dia pun dah ada gf haha kiteorg hug depan mata bf/gf kiteorg . Seriously gila kan? haha tapi bf aku tak kesah sebab aku dah cakap awal awal yang aku memang rindu hisham as a friend :) hekhek lepastuu gf hisham pandang tak puas hati aahhhhh kesah apa -.- janji dapat hug hisham lagi even dalam mimpi <3 HAHAHA tengah syookk mimpi hisham tetiba adik aku kejut dari tidurr haishh spoil betullah -..- hahaha walaupun aku masih sayang and rindu hisham tapi aku memang sengaja suruh dia stop text aku and call aku sebaab malas nak layan dia haha kalau aku dah start contact dengan dia memang susah nak stop contact k . Agak pelik tetiba aku mimpi Hisham -.- haha adakah aku rindu dia sangat sangat :O ok whatever :) bytheway aku happy dengan hidup aku sekarang :) alhamdulillah tak sesedih hari yang lalu dan sekarang makin bersemangat nak menjawab exam trial PMR :) Wish me luck guys :* 

No comments:

Post a Comment