Thanks for reading my blogger and I'm really appreciate that :))

Saturday 14 July 2012



Hai readers sekalian ^^v hehe rindu nak update blogs . Setelah sekian lama memendam rindu akhirnya dapat jugak update ;p hekhek you want to know how my life now? jeng jeng jeng lalalala hahaha hidup ku penuh dengan senyuman walaupun hati tengah sedih :) kenapa tengah sedih? hmm sedih sebab ditinggalkan sahabat . My besties before Norhayati binti Zulmar and now she my ex besties . Siapa tak sedih kan kalau dah berkawan rapat selama 5 tahun tetiba jadi renggang disebabkan seseorg . Okay malas nk cerita pasal tuu sebab nanti aku nangis :') satu je yang aku nk pesan dekat dia hmm kalau siapa siapa kenal dia tolong bagitahu dia yang aku sayang dia sangat sangat ;) aku dah anggap dia macam kakak aku sendiri dan aku tak pernah anggap dia sebagai musuh okay thats all and lastly thanks for everything . Nak tukar topik pasal hmmmm nak cerita pasal abang aku lahh ^^v abang aku tak banyak pun ada dua org jee tapi abang angkat jelah haha abang aku ada dua tapi yg sorg tu takboleh pakai :3 perangai macam setan yang sorg nie jee okay dengan aku and faham aku lah sangat hahaha aku panggil dia Abang Pendek nak tahu kenapa aku panggil dia Abang Pendek ? hekhek sebab dia pendek lah ;p k aku tipuu haha dia tinggi dari aku tapi aku taknak mengalah dengan dia so dia yang jadi pendek hahaha kejamkan aku? lol -.- hmm dia seorg yg caring , yg sweet , yg cepat touching -,- yg cepat marah , yg gila suka buat org sakit hati + ketawa + nak tumbuk je muka dia and seorg yg menjengkelkan sometime ;p Aku buat fake relay dengan dia dekat fb ^^v dah sebulan lebih dah relationship tuu aku tak kesah pun sampai bila relationship tuu nk kekal hahaha kalau org menggatal dengan aku ayat aku senang jee ' taknampak ke saya dah ada relay , takkan still nk menggatal -.-' hahaha amacam? cun tak? dah malas nk layan org yg menggatal dekat fb . My Abang Pendek name is Razin Mifzal Bin Rahmat dan berumur 17 tahun . Status dia saya tidak tahu sama ada dia single atau sudah berpunya haha act aku tak ambil tahu pun pasal status dia ;p kalau dia single mai lahh ramai ramai ngorat dia ^^v but dont you ever dare call him Abang Pendek like i call him okay . Take a note :* hahaha aku nie kejam sikit kadang kadang ;p kadang kadang jelahh . Isnin nie my birthday hmm taktahu lah apa yg bakal terjadi -,- agak takut sedikit ;p bytheway Iloveyou like A fucking song Abang Pendek hahaha <3

No comments:

Post a Comment