Thanks for reading my blogger and I'm really appreciate that :))

Saturday 28 April 2012

Dalam Hidup kena lah Jadi Kejam sikit ;)


Haii , assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada readers sekalian hahahaha dah macam dekat perhimpunan sekolah jee :3 lamoo den tak update blogs nie rasa rinduu pulak <3 takde cerita menarik pun dekat den bulan nie tapi cerita yang menggembirakan confirmlah ada . Malam tadi den pergi dinner dengan family belah mak den , mmg best tapi sayangnya ayah den tak dapat ikut sebab kena kerja . Den pergi dinner dekat Bagan Lalang , jauhh benorr nak p dinner nyee . Sampai jalan jam , sesat jalan pulak tuu :3 sampai sana pulak tempat dah penuh lahaii terpaksa menunggu tempat kosong . Tapi nasib baik ada sepupu den yang rajin merepek , buat lawak hehe takdelahh bosan sangat . Lupa nak bawak camera semalam jadi tak dapat lah den bergambar :( sodehh sikit . Sebelum pergi Bagan Lalang tuu den duduk rumah dengan Iman <3 duk rumah takde buat apa . Den dengan Iman pun bergambar dalam bilik hahaha omeyy jee ;p walaupun takde mood sebab Si Dia tak text den tengahari tu tapi den masih mampu tersenyum melihat orang disekeliling . ehem ehem ehem haritu kann ada orang cakap mata den macam mata Heliza AF tuu :3 haha apapuntakboleh . K whatever eden sebenarnya nak cerita pasal capital H bukan itu semua ;p capital H ? siapa kah H itu hahaha H itu bukan Hafiz tapi Hisham ;) Muhammad Nur Hisham Bin Sabri dia adalah ex yang paling kejam dalam hidup den . Kejam kejam pun den sayang dia jugak :3 duluu den sayang dia sangat-2 tapi sekarang sayang sikit lahh ;p susah nak lupakan dia :( dia tinggal dekat Pantai Dalam , den pulak tinggal dekat Kota Damansara . Jadi cam susah sikit nak couple dengan orang jauh jauh nie ;3 hahaha actually bukan tempat tinggal yang menyebabkan kiteorg berpisah . Kami putus sebab dia nak gurau sangat last-2 jadi betul betul . Nak tahu apa benda gurauan dia tuu ? meh den cerita hehe 
. Kami tengah texting masa nie ^^v

me : Heii , kenapa tak text ? :3
him : Kredit dah low lahh . ma tolong topapkan pa boleh tak ?
me : eii , pa nie mmg lahh . hmm , kejap ehh .

5 minutes ago xD

me : Dah dpat topap ?
him : Hi , Please call me back .

Terus call tanpa tanya apa-2 hahaha =..=

me : Mana kredit ? tadi saya dah topap kan awak kan ? bebal sangat kenapa ? takkan hantu ambik kredit awak ? 
him : tak dapat kredit pun . 
me : takpayah nak tipu lahh kan =,=
him : betul lah pa tak tipu pun .
me : lantak kau .

END CALL <3

beberapa jam kemudian .

him : Awak , kita putus .
me : Kau dah kenapa ?
him : aku sayang kan kau sangat-2 tapi aku terpaksa putus dengan kau .
me : k kita putus . byee 
him : kalau kau sayang aku , kita jumpa dekat Mid .
me : Kejadah pebendanya nak jumpa kau ? dah malas aku layan kau . nak putus sangat , Go diee !
him : saya gurau jelahh .
me : takpayah nak gurau sangatlah . Aku tahu kau tak sayang aku . 

TERUS OFF PHONE ^^v

Keesokkan harininya On phone hahaha penuh call + text dari dia :* nak memain sangat kan ? haha kan aku dah teruskan permainan kau ;p PADAN MUKA =..= 
Dah berbulan-bulan tak contact dengan dia sampai den dapat pengganti baru dalam hidup den tapi den tak mampu nak sayang dia macam mana den sayang dekat Hisham tuu ;3 lepas break dengan Hisham den couple dengan Sharuzzaman <3 dia sekolah dekat perak tapi setiap kali cuti sekolah dia datang sini jumpa den haha . Time couple dengan dia si Hisham contact den balik . Dia hantar ' Nurul , jom couple balik . Saya sayangkan awak lagi ' hehehe masatu den takdak kredit nak reply . Den pun ambik fon Mak den , den reply ' Sory Hisham , tapi saya dah ada orang lain ' . Petang tu den naik motor pegi kedai topap ~.~ lepas topap dia text lagi ' Tapi saya sayang awak ' . eden reply ' awak sayanglahh macam mana pun tapi saya dah ada orang lain . kbyee ' hahahaha dia reply text den tapi den langsung tak layan <3

Sebulan couple dengan Sharuzzaman , den mintak cerai sebab den dengar cerita yang dia ada gf dekat ..... ado ahh ahahha ;p dia kata ' itu semua tipu , sumpah saya takde awek lain ' hohoho den pujuk dia supaya lepaskan den akhirnya dia lepaskan den tanpa kerelaan ;p lepas putus pun dia still mintak couple balik tapi sory to sayy sayang <3 hehehe dah berbulan-bulan hidup membujang akhir den couple balik dengan Sharuzzaman . Entah macammane tah den terima dia balik tapi couple sekejap jee :D and until now den membujang <3 haha tapi ada someone yang dah curi hati den nama dia Muhammad Hafiz Bin Redza <3 tapi den dengan dia tak mungkin couple sebab hmmmmmm ado ahh hikhik den pun tktahu sebab apa :3 and until now jugak Hisham contact den . Tapi den tak layan ^^v kejam sungguh den kann ? hahaha dah tahu dahh ;p ohh ok tak lupa jugak dekat Izam . hehe sory sayangg , aku dah taklayan kau macam dulu lagi sebab aku taknak kau putus dengan gf kau kerana aku and aku pun dah tak menaruh harapan apa-2 dekat kauu . Ehh siapa Izam ? haha Izam pun ex den jugak <3 dah macam playgirl je den niee . Ramai sangat ex nyee :3 haha sengal tak habis ;p Dear ex and My admire , im so sorry i cant accept you to be my bf cause my heart have taken by someone hehehe Iloveyou Dear Crush xD

TERIMA KASIH SEBAB MEMBACA KARANGAN KITA INI HAHAHA <3 

No comments:

Post a Comment