Thanks for reading my blogger and I'm really appreciate that :))

Sunday 31 March 2013

Hmmm ..


Hai hai hai hai hai hai hai hehehehe and hello to all non-muslims hehehe Lol -.- hmmm act aku tengah sedih and happy nie hahahahaha cerita happy dulu baru nak sedih hehe . Okay let's start with happy story hm hm hm happy sebaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab Hafez accept aku dekat facebook hahahaha Lol -.- Duluu aku dah block dia sebab hm ada ah tapi aku tak mampu nak tahan rindu aku unblock then add balik HAHAHAHA cam lawak je bagi aku :3 and second! Aku jumpa syahanim! yeay! yeay! yeay! Rinduuu dia :(( hmmm alhamdulillah sempat jumpa dia before dia balik asrama balik . And now! cerita sedih pulak :( hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm sekarang dah ramai yg kata aku nie jenis memilih dan langsung tak hargai seseorang . Ex aku sendiri pun kata macamtu hmmm Act aku bukan jenis yg memilih or tak hargai seseorg . Aku takut nak couple and and and aku tak boleh nak ada perasaan dekat seseorg kalau hati aku still sayang dekat ex aku -.- Aku terpaksa lepaskan org yg aku couple tu sbb aku langsung takde perasaan apa-apa and aku taknak dia sedih bila tahu selama couple aku langsung takde perasaan pun dekat dia thats why aku lepaskan diaa . Tapi bila dah tak bertegur mesti rindu kan? sebab dah tak contact or what -.- Bila aku kata rindu mula ah korg kata ' Dulu ada depan mata langsung taknak hargai and now mencari pulak ' HAHAHAHA sangat sedih dgan ayat tuu -.- Korg tak rasa apa yg aku rasa sebab tulah korg boleh sesuka hati cakap macamtu . Aku terima someone untuk jadi bf aku bukan sebab aku nak permainkan dia atau blablabla aku terima seseorg dalam hidup aku hanya dengan satu sebab :') Melupakan kisah lama dan memulakan kisah baru tapi sampai sekarang aku belum jumpa org yg boleh buat aku lupakan kisah lama . Yang aku jumpa ialah org yg sentiasa mengingatkan aku tentang kisah lama hahahaha stupid :3 Past is past .. Terasa macam orang bodoh jee bila mengenangkan kisah lama hahahahaha bulan March telah membuatkan aku bahagia dengan kedatangannya dia tapi .. aku tak rasa dia ada perasaan yg sama seperti aku jadi lebih baik aku lepaskan dia dan mungkin kisah aku dgan dia eeh i mean gossip aku dengan dia hanya akan kekal pada bulan March dan bulan April no story and No More gossip about Us :'D Be Happy w your life and im gonna miss youu Orang Gilaaaaaaaaaaaa :** Lepasnie takde siapa dah nak otp dgan aku , nak gaduh dgan aku hmm sedih sikit hehehe tapi nak buat cemmana . Aku terpaksa diamkan diri sebelum perasaan aku terhadap kau semakin mendalam :') Aku takut dikecewakan dan aku taknak kecewa lagi :') Hope you all understand me :') Thats all for todaay . Byee Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment