Thanks for reading my blogger and I'm really appreciate that :))

Thursday 15 March 2012

just for you :')

hai korang hehe lama feeza tak update blogs , harini tetibe je rase cam nk update hmm feeza nk cerita pasal faris . faris , faris do you know who faris? haha faris is my boyfie now , my fucker boyfriend =.= sakit hati k couple dgan dia . first day , second day , third day okayy je lamalama mcam haram :3 nk tahu mcammne rasa haram? trylahh couple dgan dia , hmm aku dah agak dah semua ni akan berlaku sebab aku baru jumpa dia sekali je then dia mintak couple =.= puas aku fikir nk terima ke tknak . last2 aku terima jugak sbb lalala entahlah haha lol =,= k aku senang sayang org and i admit i love faris haha sikit ahh aku lagi bnyak love dekat budak lanciaouu aku tu ;p haha lanciaouu? dah nk masuk 3 tahun kenal dia tapi tkde pun keadaan aku dgan dia sweet haha mesti nk gaduh :') k aku rinduu dia sangat sangat . haha dahh stop story pasal dia =.= ni pasal faris bukan dia . senang cerita aku dengan faris is over =,= tak payah nk sayang dia bagai , apa bagai . aku sayang dia as a friend je k langsung tklebih :3 k for you faris , i hope you tak layan gf you yg seterusnya mcam you layan i :) thanks for make me happy even like a flash but im happy with you <3 and thanks for everything . iloveandiwillmissyou babe xD 

No comments:

Post a Comment